czwartek, 18 października 2012

Maska jajeczna - Receptury Babuszki Agafii

 

Info od producenta:
Jajeczne proteiny intensywnie odżywiają włosy i skórę głowy.
 Żytni słód to niezastąpione źródło mikroelementów, wykazuje działanie regenerujące.
 Maska nadaje włosom blasku, ułatwia rozczesywanie, posiada silne działanie odżywcze.
 
 
 
 
Moja opinia:
 
Maski używam prawie od miesiąca i moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Powiem więcej: uratowała moje włosy w Afryce, które od słońca wyglądały jak siano i plątały się niemiłosiernie. Po użyciu włosy są lśniące i bardzo przyjemne w dotyku, nie plączą się już tak bardzo. Oczywiście co za dużo to nie zdrowo, raczej nie polecam dodatkowo traktować je olejkiem, bo obciążymy sobie włosy. Choć cena nie jest zbyt niska jak na taki produkt, dla mnie maska jak najbardziej warta swojej ceny. Jak widać wydajna, po miesiącu stosowania co drugi dzień ubyło jej niewiele.  Zapach jak dla mnie bardzo przyjemny, taki budyniowy :) Następnym razem kupię drożdżową, żeby mieć porównanie ale narazie ta będzie mi jeszcze służyć przez jakiś czas :)
Ocena: 9/10
 
 
A jakie są wasze opinie?
 
Blueberry
 

1 komentarz:

  1. Ja zraziłam się do rosyjskich kosmetyków przez wzgląd na szampon, po którym zaczęły wypadać mi włosy:(

    OdpowiedzUsuń