poniedziałek, 15 października 2012

Powrót i zakupy kosmetyczne

Witajcie ponownie! :)

Wczoraj wróciłam z podróży, było bajecznie. Tych chwil nie zapomnę do końca życia. Oczywiście szykuję oddzielny post na temat Zanzibaru. Będzie prawdopodobnie w kilku częściach, bo mam bardzo dużo do opowiedzenia. Zrobiliśmy ok. 2000 zdjęć, więc muszę najpierw je wszystkie przejrzeć i wybrać te nadające się do pokazania :)

A teraz powrót do kosmetycznego świata. Przed wyjazdem zamówiłam kilka rzeczy, które przyszły do mnie w czasie mojej nieobecności, więc dopiero teraz mogę nacieszyć nimi oczy :)

Pierwsze zamówienie ze sklepu internetowego wSPAaniale:

 
Biała glinka z mlekiem kozim.
 
Info od producenta:
Maseczka Lavea® z mlekiem kozim oczyszcza i regeneruje naskórek, cera jest gładka a pory zamknięte.
 
 
 

 
Balsam Zielona Herbata z chlorofilem i masłem shea 
 
Info od producenta:
 
Balsam ZIELONA HARBATA Z CHLOROFILEM z masłem shea LAVEA Balsam z chlorofilem intensywnie nawilża i natłuszcza skórę suchą, wrażliwą, dojrzałą i podrażnioną.Opóźnia procesy starzenia się skóry i likwiduje zmarszczki, chroni przed niekorzystnym działaniem wiatru oraz promieniowaniem UVB i UVA. Jest naturalnym filtrem słonecznym. Wzmacnia cement międzykomórkowy warstwy rogowej naskórka. Może być z powodzeniem używany przy różnych chorobach skóry, łuszczycy, zapaleniu stawów czy przy alergii.
 

 
I mała niespodzianka : mała kosteczka mydła BIO Nanosrebro
 
 
Jak widzicie wszystko ślicznie zapakowane. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, recenzje pojawią się pewnie za kilka tygodni, jak sobie wyrobię opinię na ich temat :)
 
 
 
Kolejny zakup, tym razem z allegro:
 
 
 
100% czysty Olej Arganowy
 
Zawsze chciałam go wypróbować i cieszę się bardzo, że teraz mam okazję :) Będę stosować go na włosy, oczekujcie recenzji! :)
 
 
I zakup z Zanzibaru, który kosztował mnie AŻ 2zł :)
 
 
Olej Avocado
 
Choć wygląda bardzo tanio i sztucznie, skład ma bardzo przyjemny i naturalny. Za tą cenę grzech było go nie kupić.
 
 
 
 
Niedługo możecie spodziewać się pierwszych recenzji kosmetyków ze sklepu Kalina. Buziaki!
 
 
Blueberry
 
 
 

2 komentarze:

  1. Czekam na opinię o olejku arganowym, mnie urzekł z drzewa herbacianego. Natomiast u mnie reedycja konkursu w którym bierzesz udział, więc zapraszam do zapoznania się z treścią:)

    OdpowiedzUsuń