piątek, 16 listopada 2012

Drobne przyjemności... :)

Witajcie Kochani!!


     Drobne przyjemności chyba nikomu nie są obce :) Ja uwielbiam po nie sięgać wieczorem, kiedy nadchodzi czas relaksu i odpoczynku. Choć często bywa ich wiele, najczęściej sięgam po:


 
Kawkę, szczególnie rano lub w południe. Wieczorem od czasu do czasu skuszę się na gorącą czekoladę :)
 
 
 
Na pierwszym miejscu jednak znajduje się zawsze dobra książka. Uwielbiam pożółkłe kartki i stare, zniszczone okładki. Może to i dziwne, ale uwielbiam magię zawartą właśnie w starych książkach, czytając ją lubię tą świadomość, że ma ona swoją własną historię. Mieć świadomość tego, że kiedyś czytali ją moi dziadkowie lub rodzice zabierając ją ze sobą w różne, ciekawe miejsca, to coś cudownego :) Tak, jestem książkowym freak'iem ;) "Zabić drozda" akurat nie jest jedną ze starszych książek, ale jak widać już swoje przeżyła :) Jestem w połowie lektury tej książki, jeżeli ktoś będzie chętny będę mogła zdać relację.
 
 
 
Gdy jednak kawy już mam dosyć, w zimne dni chętnie sięgam po "afrykańską ;)" herbatę z... Rossmana :) Odkryłam ją rok temu i jej cudowny smak i zapach nadal mi się znudził. Jest to połączenie herbaty zielonej z czarną o smaku mango i banana.
 
 
 
Dla lubiących tropikalne zapachy - zapach "Zanzibar" również kupiony w Rossmanie.  Zadziwiło mnie to ogromnie, tuż przed wyjazdem na tą tropikalną wyspę robiłam zakupy w Rossmanie, i wtedy Pani przy kasie zaproponowała mi właśnie ten zapach w promocji. Na mojej twarzy ukazał się wielki uśmiech i oczywiście nie mogłam odmówić :)
 
 
 
 
No i kolejny towarzysz wieczoru - film na DVD. Mam kilka ulubionych komedii romantycznych, które mogę oglądać wiele razy :) Julia Roberts gra w większości z nich. Jest bardzo kobieca, gra kobiety z charakterem, co bardzo mi się podoba. "To właśnie miłość" polecam szczególnie na okres przedświąteczny, kiedy na zewnątrz zimno i mamy ochotę obejrzeć ciepły, wzruszający film z cudowną, klimatyczną muzyką i odrobiną humoru :)
 
 
Buziaczki,
 
Blueberry
 
 
 


5 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za kawą także moim towarzyszem wieczoru jest kakao :) Chyba się skuszę na obejrzenie "To właśnie miłość" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie przesadzaj z kawą, bo nie będziesz spać w nocy:) Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnyy blog!
    Dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo.
    swiatgalaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam gorąca czekoladę! <3 masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. "To własnie miłość" - chyba nigdy mi się nie znudzi!
    http://lacywhiteworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń