czwartek, 15 listopada 2012

Maison Martin Margiela dla H&M

 


      Jeżeli lubisz bawić się modą i najnowsze trendy śledzisz z wielką przyjemnością, to to wydarzenie napewno nie uszło Twojej uwadze. H&M co roku daje nam możliwość posiadania ciuchów od światowej sławy projektantów i to w przystępnych cenach. Która kobieta choć raz nie zamarzyła o butach od Jimmy'ego Choo lub o sukience od Roberta Cavalliego? Te marzenia mogły się spełnić jeszcze w miarę niskich cenach jak za taki luksus w poprzednich latach. Jakość również była całkiem znośna, więc kolekcje schodziły w tempie błyskawicznym.
     Niestety tym razem byłam bardzo zawiedziona. H&M postawił na słabą jakość i ceny "jak z kosmosu". Kolekcja zaprojektowana przez Margielę nie powala, większość krojów nie nadaje się do pokazania się imprezie, a co dopiero do wyjścia w nich na miasto. Może i na sesję zdjęciową byłby to strzał w "10" ale i tak bez odpowiednich dodatków wyglądałoby to poprostu groteskowo.

 
 
 

        Całą kolekcję uratowały jednak kopertówki-cukierki, które mnie osobiście urzekły :) Nabyłam jedną z nich i choć nie jestem jeszcze na 100% pewna czy ją zostawię, zrobiłam zdjęcie żeby wam pokazać :)


 
 
Nabyłam także naszyjnik, który świetnie będzie się nadawał do imprezowych stylizacji.
 
 
 
 
 
Co jeszcze wpadło mi w oko, to buty z przeźroczystą koturną, jednak cena mnie nie zachęciła do zakupu, tym bardziej, że buty okazały się niewygodne.
 
 
 
 
 
 
A co wy myślicie o tej kolekcji??
 
Buziaki!
 
Blueberry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz