czwartek, 7 marca 2013

Makijaż cz. III - Paletki Technic Electric

Witajcie Kochani :)

Dzisiaj troszeczkę o paletkach, które posiadam w swoim zbiorze od niedawna. Mam na myśli paletki z firmy Technic Electric. Posiadam dwie z trzech dostępnych obecnie w sprzedaży. Pozwólcie, że krótko o nich opowiem i wyrażę swoją opinię.


 




     Pierwsza paletka to paleta 12 perłowych odcieni. W tak niskiej cenie cienie są naprawdę trwałe i dobrze napigmentowane. Minus jest taki, że trochę ciężko się nimi cieniuje, ze względu na to, że stapiają się w jeden odcień, ale przy użyciu cieni z innych paletek, wszystko wygląda bardzo efektownie :) Poza tym jak widać na załączonym zdjęciu są dwie pary identycznych kolorystycznie cieni, co dla mnie osobiście nie jest minusem. Nie żałuję, że ją kupiłam, bo jakościowo są bardzo dobre, nie osypują się, mają bardzo ładną kolorystykę i są bardzo tanie. Paletki tej firmy można kupić na allegro za ok. 10zł



 
 
Druga paletka:


 
Chyba każda z nas się zgodzi, że odcienie są przepiękne. Za każdym razem gdy otwieram tą paletkę jestem zdumiona tak żywymi kolorami. Jest trochę lepiej napigmentowana niż poprzednia ale niestety po kilku godzinach kolory troszeczkę zaczynają zanikać. Choć bez bazy pod cienie się nie obejdzie to i tak za tak niską cenę jest to naprawdę dobry produkt. Szczerze polecam!!!
 
 
 

 
Blueberry


3 komentarze:

  1. Są ładnie napigmentowane, szczególnie ta druga paletka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne odcienie w tych paletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, kusząca jest ta wersja kolorowa, u mnie możesz znaleźć recenzje pozostałych 2 ! ;)

    OdpowiedzUsuń