wtorek, 16 kwietnia 2013

E.l.f - Paleta korektorów - Complete Coverage Concealer

Witajcie :)


Dzisiaj bardzo krótka recenzja palety korektorów marki e.l.f., którą zakupiłam jakiś czas temu.

Prezentuje się tak:

 
 
Jest to odcień LIGHT. Moje ogólne wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Mam jasną cerę, ale nie nie jestem jakimś strasznym bladziochem i te korektory sprawdziły się głównie do maskowania niewielkich niedoskonałości (przebarwień i krostek). Korektor tworzy lekką powłokę.  Nie polecam nakładać go palcami lub załączonym pędzelkiem, jeżeli nie posiadasz dobrego pędzla do korektora polecam zakup pędzla Hakuro (nie jest drogi a widać dużą różnicę w aplikacji).
 
 
 
 
Plusy:
 
*nie wysusza skóry
*średnie krycie
*kolory dobrze wtapiające się w odcień cery
 
Minusy:
 
*pędzelek załączony do opakowania średnio się sprawdza
*korektor raczej nie wystarczający do zakrycia większych niedoskonałości
 
Ogólna ocena: 4/6
 
 
 
Blueberry

1 komentarz:

  1. I bogu dzieki, ze go nie zakupilam bo potrzebuje duzego krycia plus jestem bledziochem :)

    OdpowiedzUsuń